Implementace CRM a zkušenosti s využitím CRM v praxi
Máme zkušenosti z realizovaných projektů s úspěšným zavedením a efektivním využíváním CRM software.
Známe CRM na našem i zahraničním trhu a můžeme Vám pomoci s výběrem správného systému pro Vás, nebo alespoň předat naše postřehy při porovnání CRM.
Máme zkušenosti s “nastartováním” obchodního týmu a konkrétní změnou firmy k CRM podepsané konrétnímy výsledky.
Tyto zkušenosti můžete využít i vy. Rozhodnout se musíte sami.
Nabízíme Vám spolupráci a poradenství při výběru a implementaci CRM systému včetně konzultace Vašich očekávání a předpokladů. Vybereme Vám CRM systém, který bude odpovídat Vašim potřebám a kopírovat Vaše obchodní procesy. Používáme metody, které garantují úspěšné dokončení projektu a měřitelné výsledky a máme zkušenosti, které Vám nyní pravděpodobně chybí.
"Koupit nebo vyvinout? Pár faktorů ke zvážení. To někdy může být velmi složitá otázka. Při její tvorbě je nutné mít na paměti několik bodů, které mohou při rozhodování pomoci."
více na crmportal.cz
"Na základě integračních technologií je možné propojit CRM IS s ostatními informační systémy používanými ve firmě a tak z něj vytvořit centrální zdroj dat z hlediska řízení vztahů se zákazníky, resp. vytvářet CRM strategie podložené reálnými daty."
více na crmportal.cz
"Výběr vhodného CRM informačního systému (CRM IS) pro daný subjekt je silně individuální proces závislý na mnoha objektivních i subjektivních faktorech. Obecně zle však doporučit postupovat dle následujícího desetibodového rozhodovacího klíče:"
více na crmportal.cz
"Už dávno neplatí, že je ERP systém určen pro velké firmy, a ty malé se musejí spokojit s ekonomickým softwarem nebo Excelem. Není to ale tak dávno, kdy jeho logická součást zvaná CRM byla stále výsadou těch větších. Ani to už dnes není pravda."
více na systemonline.cz
"Často se setkáváme s dotazem, co to vlastně je CRM? Je to pouze nějaký software pro řízení kontaktů, který stačí nainstalovat a zákazníci se nám jen „pohrnou“?"
více na systemonline.cz
"Často a opakovaně vidíme firmy, které dělají jen určitou část z toho, co by měly dělat, aby pomohly svým obchodníkům získávat v této pro ně zcela nové situaci více zakázek. Když uděláte jen sedmdesát procent toho, co je potřeba, nedosáhnete sedmdesáti procent z cíle, dosáhnete mnohem méně. Je to, jako když jen rychle ucpete díru ve dnu lodi – když záplata nebude těsnit na sto procent, loď bude stále nabírat vodu."
více na systemonline.cz
"Už dávno neplatí, že je ERP systém určen pro velké firmy, a ty malé se musejí spokojit s ekonomickým softwarem nebo Excelem. Není to ale tak dávno, kdy jeho logická součást zvaná CRM byla stále výsadou těch větších. Ani to už dnes není pravda."
více na crmforum.cz